Monday, September 19, 2016

Oriflame - Amazing Paradise EdP



Pozdravljeni! Ste se že poslovili od poletja? Sama sem še vedno delno v poletju, počasi pa se tudi sama oziram za toplejšimi oblačili, odtenki, vonji. Eden izmed odličnih izdelkov znamke Oriflame, ki so me spremljali v zadnjem mesecu in pomagali pri prihodu je tudi božanska dišava Amazing Paradise! Ko zapišem božanska, to tudi dobesedno mislim! Zakaj, si preberite v nadaljevanju!


Srce dišave je izjemno redka majhna cvetlica, ki cveti  le na vsake tri leta. S pomočjo posebnega procesa so skrbno pridobili  neverjeten vonj, ne da bi ga med postopkom spremenili. Očarljivi vonj ujame bistvo paradiža, parfumski vodi Amazing Paradise pa doda tisto nekaj, kar jo naredi naravnost božansko! Vonj redke cvetlice Paradise Drop so kombinirali s citrusi in lesnimi notami, ki presenečajo z globokim in razgibanim  karakterjem.

Embalaža parfuma je zelo lična. Najprej se srečate z belo enostavno škatlico z reliefnim potiskom, v njej pa se skriva steklenička, ki vsebuje kar 50 ml parfuma. Ne gre za toaletno vodico ampak za parfumsko, kar se sevada zelo pozna tako na vonju kot tudi obstojnosti. Stekleničko krasi čudovita barva ter zelo zanimiv pokrovček! Moram reči, da mi je ravno zaradi pokrovčka celotna podoba parfuma zelo všeč in ga imam rada ves čas pri sebi, na mizi. 

Kot vsak pravi parfum tudi ta ne razočara! Vonj se na koži lepo razvije in malce spremeni, gre za klasičen razvoj treh glavnih not, ki jih ima vsak parfum. Od prvega srečanja z parfumom sem enostavno zaljubljena v vonj! Zgornje note parfuma so  cvet mandarine, guava ter  vijolice. Srednja nota je sestavljena iz kombinacije  maline in jasmina, spodnje note pa iz  vanilije ter mošusa. Gre skrtaka za bolj saden vonj, tropski, svež. Osebno se mi zdi idealen za dnevno uporabo ter predvsem poletne, toplejše mesece, pa tudi v jeseni ga vidim kot rednega spremljevalca. Ko ga sama povonjam direktno iz embalaže me vonj spominja na mešanico citrusnega ter melone, torej precej tropsko in sadno, malce sladko. Vanilija je kar močna in se jo vonja predvsem proti koncu, ampak sama jo zaznam že takoj ob nanosu. Vonj je močan, intenziven in tudi zelo obstojen. Sprva, ko ga nanesem imam občutek, da sem ga nanesla preveč, saj diši cel prostor in se ga vonja za mano, pa ga nanesem manj kot sem sicer vajena. Po prvih 10 do 20 minutah se vonj umiri in razvije v zelo prijetno kombinacijo sadno svežega. Všeč mi je, da se vanilijo sicer vonja, vendar ta ni nikoli osladno presladka, kot so na primer parfumi Christine A. in podobni drogerijski vonji. Poleg Possess EdP je to moj daleč najljubši parfum znamke Oriflame nasploh! Ne morem opisati navdušenja nad to dišavo, ker mi je res ravno prav posebna, ravno prav univerzalna. Primerna za vsak dan, hkrati super obstojna, sama jo vonjam na sebi še ure in ure po nanosu. Se lepo razvije tudi na moji koži in deluje res čisto sproščujoče. Kot drugi dan dopusta, ko se že vse umiri in  se prične uživanje!







Svojega lahko naročite tukaj! Redna cena izdelka je 37,90 evra, pogosto pa ga boste lahko zasledili ugodneje, odvisno od kataloškega obdobja. 

Ste poskusile katerega izmed Oriflame parfumov? Mi kakšnega morda priporočate?

Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly

**Izdelek sem prejela v test. Ocena in objava sta zasnovani na podlagi lastne izkušnje s produktom.

2 comments:

  1. WAW <3 Čudovite fotografije si naredila! O tem parfumu sem prebrala same dobre ocene in me zelo mika, saj obožujem sladke vonje. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Ti ga priporočam, mene je res čisto navdušil! Tudi obstojnost je top!

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)