Monday, March 21, 2016

Swedish Spa večerno razvajanje!


Živjo! Izmed kozmetičnih izdelkov najraje in najpogosteje menjam med različnimi izdelki za večerno razvajanje, torej pilingi, tuš geli, kremnimi geli za prhanje, mili in podobnimi izdelki. Tokrat sem poskusila dva izdelka znamke Oriflame, natančneje njihove kolekcije Swedish SPA. Razvajala sem se z Swedish SPA Refreshing Shower Gel gelom za prhanje ter Swedish SPA Exfoliating massage bar toaletno milo za piling in masažo. Kako sta se odrezala pa v nadaljevanju ...




Swedish SPA osvežilni gel za prhanje je poživljajoč gel  za telo, ki ima zelo prijeten svež vonj in me v trenutku prebudi! Vsebuje mehčalni Hydracare+ kompleks, čistilno meto, drobne perlice sveže jojobe ter olje grozdnih pešk. 

Embalaža je preprosta prozorna plastenka, ki je precej trdna in stabilna, ni nevarnosti, da bi vam ob padcu na tla počila. Vsebuje 200 ml izdelka.

Sam gel je rahlo obarvan, je rahlo roza barve v sebi pa skriva še mini perlice v modri ter rdečkasti barvi. Te perlice so v bistvu, kot že zgoraj omenjeno polne jojobe in se ob stiku z kožo čisto razpustijo, stopijo in negujejo kožo. Gel ima zelo prijeten svež vonj, sama najbolj vonjam  jojobo ter meto, pa še nekaj drugega svežega poleg. Osebno mi vonj super ustreza. Poleg tega je vonj dovolj intenziven, da se ga vonja tudi nekaj časa po uporabi, kljub temu pa ni premočan in ni klasično "parfumast".

Tekstura  gela za prhanje je gosta, ampak vseeno lepo tekoča, da doziranje ne predstavlja težav. Dodane perlice gel naredijo precej bolj luksuzen ter zanimiv in dodajo občutek in tudi dejansko dodatno nego. Izdelek kožo nežno očisti, ne pušča nobenega mastnega filma na koži, je ne izsušuje ali povzroča srbeče reakcije. Moja koža je po uporabi čisto mehka in lepo odišavljena! Gel se lepo speni, ni pa preveč podoben recimo kakemu Pril-u :P

Ne gre za čisto klasičen gel za prhanje, čeprav morda v sami embalaži ne deluje tako poseben. Vseeno mi je izdelek zelo všeč, je učinkovit, lepo diši, lepo neguje kožo in jo tudi navlaži, dodane kroglice na kožo delujejo kot taka mini masaža! Res super ideja za večerne rituale, sploh za vse, ki se radi vsak dan sproti vsaj malo razvajate!



Swedish SPA toaletno milo za piling in masažo sem si že dolgo, ampak res dolgo, ogledovala! Vedno so mi bile zanimive kombinacije mila ter masažne ploščice, ali pa mila z efektom pilinga! Tako, da tole je bilo res že skrajni čas, da poskusim!

Milo ima zelo svež, blag vonj!  Meni osebno vonj deluje čisto poleten, mešanica sonca, morja, soli, borovcev,..  Embalaža je preprosta plastična vrečica, ki v sebi skriva 100 gramov izdelka. Milo je svetlo modre barve, na spodnji strani ima izoblikovan relief, ki pomaga pri masaži. Masažna ploščica pomaga pri odstranjevanju suhe povrhnjice in pospeši cirkulacijo. Prav tako kot gel za prhanje vsebuje mehčalni Hydracare+ kompleks ter stimulativni izvleček morskih alg. 

Vonj je res zelo prijetno svež, vendar na koži ne ostane tako dolgo, kot recimo pri gelu za prhanje. Občutek na koži je med in po uporabi prijeten in mehak. Zelo mi je všeč, da mi milo kože čisto nič ne izsuši, kot sem bila navajena včasih. Vsebuje tudi nekaj trših delcev, ki se vidijo tudi na površju mila in ti delci poskrbijo za malce nežen piling. Če pričakujete klasičen sladkorni ali solni piling, potem vas ta izdelek ne bo prepričal. Če pa iščete nekaj nežnega, ampak učinkovitega, izdelek, pri katerem se piling in masaža prepletata, bo tole odlično za vas! Piling je res nežen, nevsiljiv ter hkrati učinkovit, koža pa je po uporabi mehka, nežna ter lepo očiščena. Sama najraje milo uporabljam predvsem po nogah, poudarek na stegnih ter tudi na rokah in hrbtu, ker mi spodnji izrezljani relief v obliki masažnega pripomočka, super ustreza!

Tudi milo se malo speni, vendar ne veliko. Kože ne izsušuje in ne povzroča kakšne dodatne rdečice. Poleg tega je super priročne oblike, da se lepo vsede v dlan, z drugo, reliefno stranjo pa se lahko masirate po koži. Edino kar si želim je, da bi ta reliefna stran ostala dlje oblikovana, se mi zdi da se ta stran res zelo hitro topi, je pa res, da jo tudi največ uporabljam.




Oba izdelka sta me zelo navdušila in ju bom z veseljem ponovno kupila. Oba lahko dobite na spletni strani Oriflame. Cena seveda variira glede na kataloško obdobje, trenutno pa lahko kupite gel za prhanje tukaj po redni ceni 7,99 evra ter toaletno milo tukaj po redni ceni 3,49 evra.

Skratka, priporočam vsem, ki se radi razvajate pod prho, pa si želite poskusiti nekaj novega!

Upam, da vam je ocena v pomoč! Hvala za pozornost!

Love, UniqaPoly


*Izdelke sem prejela v oceno

2 comments:

  1. Wow! Super objava! Jaz sem definitivno tip osebe, ki se zelo rada razvaja, zato me še je tvoja ocena toliko bolj pritegnila k nakupu. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, hvala ;) Me veseli, da ti je objava všeč, izdelka sta pa super, priporočam :P

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)