Wednesday, September 23, 2015

Ocena: Oriflame Swedish SPA - Čistilna maska za obraz :)


Pozdravljeni! Ste že poskusili kakšno masko za obraz znamke Oriflame? Sama sem imela priložnost testirati masko linije Swedish SPA - Purifying face mask  oz. Čistilna maska za obraz. Do sedaj sem uporabljala podobno masko znamke Balea, ki pa pride pakirana v dve blazinice in je namenjena nekje dvema uporabama. Drugih mask podobnega tipa še nisem poskusila, zato sem z veseljem testirala tole in sedaj je na vrsti ocena ;)


O izdelku Razstruplja in globinsko čisti kožo. Nanesite na čisto, suho kožo, izogibajte se predelu okoli oči. Pustite delovati 10 minut, nato sperite. Z razstrupljevalnim malahitom in kaolinom, bogatim z minerali, ki odstranijo nečistoče ter mehčalnim Hydracare+.

Embalaža, cena - Embalaža je preprosta, plastična, izdelek enostavno iztisnete ven. To mi je veliko bolj všeč kot recimo lonček, saj se enostavneje dozira in je bolj higienično. Vsebuje 50 ml, cena pa je 6,99 evra.

SestavineAQUA, KAOLIN, CANOLA OIL, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, GLYCERIN, CERA ALBA, MYRISTYL MYRISTATE, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, XANTHAN GUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, MALACHITE EXTRACT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, CITRIC ACID, CI 77891, CI 77007, CI 77492, CI 42090, CI 19140



Moja izkušnja - Izdelek ima rahel vonj, ki ga težko opišem, osebno me spominja na kak prašek, ampak mi diši. Direktno iz tube je vonj močan, na obrazu pa se malo bolj razdiši in mi vonj ni premočen. Izdelek sem uporabljala kot po navodilih, na očiščen obraz sem nanesla enakomeren sloj, pa tudi pod spodnjo čeljust na pregib z vratom in zgornji del vratu, ker imam tam največ težav z mozolji. Tekstura je podobna kakšni pasti, kot recimo zobni pasti, je zelo gosta, ampak se s prsti lepo nanese na kožo obraza. Z čopičem sem bila preveč počasna in okorna in se je vmes že pričela sušiti na določenih delih. Za en nanos se izdelka ne porabi veliko, nekje dve debeli kaplji, oziroma vsaj sama nisem čutila potrebe po tem, da bi nanesla več. Načeloma sem masko uporabljala 1 do 2-krat na teden. Masko sem enostavna sprala z obraza z mlačno vodo, nisem imela nobenih težav z možnimi ostanki, je pa res, da je potrebno malce bolj natančno spiranje, saj tam kjer se res posuši včasih malce traja, da se jo zdrgne stran. Po uporabi je bila koža mehka, ampak ne izsušena. Maska je tako nežna, da se ne čuti nobenega pekočega, hladilnega ali kakršnegakoli občutka na obrazu, kot recimo pri Balea Totes Meer maske kjer prav čutiš malce žgoč občutek na obrazu. Koža po uporabi tudi ni tako izsušena kot pri Baleii ampak je mehka, navlažena, popolnoma mat, v bistvu imam pod prsti občutek kot bi imela baby puder nanešen na obraz. Koža je izdelek dobro sprejela in nisem opazila kakšnih rdečic, srbečic ali podobnih reakcij, niti povečan nastanek mozoljev. Nekatere ocene na spletu so omenjale, da maska na koži pusti tak bel film, belo plast na obrazu in da se tega ne da sprati z obraza dol drugače kot z čistilnim gelom. Sama tega nisem opazila, meni se ni zdelo, da bi mi maska puščala kak ostanek na obrazu, ki ga ne bi mogla sprati, razen občutek kot bi imela nanešen baby puder, vendar v obraz definitivno nisem bila bela. Morda se to zgodi osebam, ki uporabljajo masko, ki ni najbolj primerna za njihov tip kože, torej suha koža, normalna koža. Osebno bi masko priporočila vsem z mastnim tipom kože, v kombinaciji z kožnimi nepravilnostmi(mozolji, zamašene pore) in morda bi bila primerna tudi za vse z mešano do mastno kožo. Poleg tega sem navajena, da pred nanosom olja/seruma/kreme vedno nanesem še tonik, vendar nisem opazila, da bi na vatki ostalo še kaj izdelka. Pač potrebno ga je res lepo sprati, sama se nad tem ne pritožujem, ker tisto minuto izkoristim še za nežno masažo obraza. Maska mi je zelo dobro očistila pore, všeč mi je, da ne izsušuje kože ter jo v bistvu navlaži. Koža je po uporabi mehka na dotik in vidno bolj enotnega tena. Edina pomankljivost, ki sem jo opazila je to, da je res potrebno jo dobro sprati z obraza in da to malce traja.





Upam, da vam je bila ocena v pomoč! V kolikor ste poskusili kakšno Oriflame masko za obraz in jo priporočate, kaj naj poskusim naslednjič? :)

Hvala za pozornost ter Oriflame Slovenija za izdelek ;)

Love, UniqaPoly

4 comments:

  1. jas sem pa sprobala samo njihovo masko love nature s ćajevcem in mi je bila grozna.... takoj, ko sem jo nanesla me je koža začela grozno pečt pa še cela rdeča sem bla. Sem bla kar razočarana, zaj trenutno mam pa od uriage hyseac masko in je super za mojo kožo

    ReplyDelete
    Replies
    1. škoda da ti ni ustrezala, sama je še nisem poskusila, tako da ne vem, je pa možno da si izbrala masko ki pač ni bila zate, čajevec je znan po tem da malce zapeče ko se ga nanese na obraz, kolikšna je vsebnost le tega v tej maski pa ne vem....

      Delete
  2. Tudi mene pogosto peče koža po uporabi mask, sem pa že kar nekaj časa nazaj preizkusila njihovo Pure Skin masko proti ogrcem in mi je bila kar okej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se spomnim te maske, morda jo poskusim, sem jo dala na seznam želja :) hvala za predlog :)

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)