Sunday, June 21, 2015

Na testu: Dvorec Trebnik :)


Zdravo! Že pred časom sem v test prejela nekaj izdelkov in testerjev zmanke Dvorec Trebnik, čas pa mi kar ni dopuščal, da bi lahko napisala kratko objavo in moje vtise o izdelkih. No danes pa sem se le usedla za računalnik in pripravila za vas kratko oceno.

Najprej na kratko o izdelkih Dvorec Trebnik. Dvorec Trebnik ponuja široko ponudbo naravnih  proizvodov. Blagovna znamka zaobjema kar nekaj linij proizvodov naravnega in slovenskega izvora. Izdelki so primerni za vse, ki prisegajo na naravno in lokalno, ponujajo pa tako kozmetične izdelke kot izdelke za dom in prehrano. Kar nekaj njihovih izdelkov se ponaša s certifikatom naravne kozmetike, ki jim ga je podelil Mariborski inštitut za kontrolo in certifikacijo UM. Skupno certifikat nosi kar 31 izdelkov! Certificirani izdelki so proizvedeni iz naravnih sestavin,  brez sintetičnih arom, dišav ali olj, brez parabenov, brez gensko spremenjenih organizmov ter niso testirani na živalih! Tudi sama sem poskusila tri izdelke, ki se ponašajo s certifikatom, Ognjičevo mazilo, gel za tuširanje Ognjič ter Arganovo mazilo.


Prvi izdelek, ki sem ga testirala je bilo Ognjičevo mazilo. Gre za enega izmed meni najljubših izdelkov, ki sem jih do sedaj testirala. Gre za univerzalno mazilo, ki vsebuje izvleček ognjiča. Ognjič poznam že od malega in sem vedno z veseljem uporabljala ognjičevo mazilo, saj je zelo hitro pozdravilo in zacelilo ranice predvsem pa spraskane pike komarjev :P Ognjič je nasplošno znan po tem, da spodbuja obnavljanje kože in izboljšuje njeno strukturo, kožo dobro vlaži in neguje. Možno je, da komu ne bo všeč ker je bolj masten izdelek, pa vendar se lepo vpije v kožo in ne pušča mastnih madežev na koži ali oblačilih. Sama sem ga uporabljala predvsem po britju nog in pa kadar so se mi noge zazdele res zelo suhe. Uporabila sem ga tudi na suhih predelih po rokah. Ima nežen blag vonj, vendar zelo nevsiljiv. Gre za precej univerzalen izdelek, ki je lahko primeren za vso družino. :)



Naslednji izdelek, ki sem  ga testirala je bil šampon za normalne lase Sivka. Ker sem že tako ljubiteljica vonja po sivki, sem se tega izdelka zelo veselila. Izdelek vsebuje izvleček sivke, pšenične proteine in vitamin B5. Kot je že splošno znano je sivka zelo učinkovita pri blaženju in sproščanju, v tem primeru pa lepo pomiri ter navlaži tudi lasišče. Ker imam sama mastno lasišče, šampon pa je namenjen bolj za normalno lasišče sem pri sebi opazila, da mi morda ne očisti dovolj dobro in sem ponavadi najprej uporabila malo svojega šampona, sprala ter nato uporabila še tega. Lasje so po uporabi mehki in čisto rahlo dišijo po sivki, vendar je vonj dovolj nežen, da me ni nikoli motil. Ker sem sama tudi navajena uporabljati večje količine šampona, sem testerje zelo hitro uporabila, posamezen tester pa mi ni zadostoval za eno umivanje las. Ker sem izdelek samo na kratko testirala, vam ne morem podati informacije glede nastajanja prhljaja, vendar pri sebi nisem opazila nobenih težav, reakcij ali srbečice po lasišču.



Poskusila sem še en šampon za lase, tokrat za suhe lase, Rakitovec. Prepričana sem bila, da mi ta šampon sploh ne bo ustrezal, saj imam mastno lasišče. Pa vendar sem ga vseeno poskusila, čeprav nisem porabila vseh testerjev, nekaj jih je bilo namenjenih za nagradno igro. Izdelek vsebuje olje rakitovca, pšenične proteine in vitamin B5. Olje rakitovca je znano po tem, da krepi poškodovane lase in neguje občutljivo lasišče. Ker sem izdelek do sedaj le na kratko poskusila (ta mesec pa sem prejela kar celo linijo izdelkov Rakitovec in jih počasi že testiram, tudi šampon) lahko povem le, da mi je naredil res mehke lase, lasišče me ni srbelo in nisem imela nobene druge negativne reakcije. Vonj izdelka je nežen, na laseh pa ga sama sploh nisem vonjala. No več informacij pa v naslednji objavi...



Imela sem priložnost testirati še en izdelek z vonjem po sivki, to je mleko za telo Sivka. Tudi nad tem izdelkom sem bila navdušena takoj od prve uporabe in bi si ga z veseljem privoščila v polni velikosti! Mleko za telo je obogateno z arganovim oljem, izvlečki sivke in flavonoidi. Izdelek ima zelo lep vonj po sivki in je res zelo sproščujoč. Najraje sem izdelek uporabljala zvečer, po tuširanju in nekako tik pred spanjem. Mleko je kot že ime pove, precej pač kot mleko, tekoče, vendar z ustrezno lahko teksturo, da se enostavno razmaže po telesu. Večino sem uporabila na nogah, kjer ima navadno najbolj suho kožo in potrebujem največ dodatne nege. Izdelek mi je kožo lepo navlažil in nežno odišavil. Kot prava ljubiteljica sivke in vsega v povezavi z sivko moram reči, da gre za enega redkih kozmetičnih izdelkov z sivko, ki mi res lepo diši, pa ni olje za telo:P Navadno je pri sivki tako, da mi lepo diši iz embalaže, na koži pa se vonj preveč spremeni in mi ne diši več. No v tem primeru tega ni bilo, zato sem nad izdelkom toliko bolj navdušena. Zelo prav pride tudi dejstvo, da se hitro vpije v kožo, hitreje kot na primer zgoraj omenjeno ognjičevo mazilo, ker tisti izdelek je le pač mazilo, gosto in mastno.



Naslednji izdelek, ki me je tudi zelo navdušil je Arganovo mazilo. Nekako podobno kot pri ognjičevem mazilu, sem tudi tega uporabljala predvsem na suhih predelih telesa, predvsem na nogah, in pa komolcih. Gre za precej mastno mazilo, pa vendar mi ni bilo problem počakati, da se vpije, ker je bila moja koža potem res prijetno mehka in navlažena. Zelo dobro se je obneslo tudi po na primer britju nog. Mazilo vsebuje tako arganovo kot mandljevo olje, arganovo olje deluje zelo regenerativno ter pomaga ohranjati elastičnost kože, zato se ga pogosto predlaga pri negi zrelejše kože. Izdelku je bilo tudi dodano eterično olje limone, ki sem ga zelo narahlo zaznala in nisem vedela, da gre za limono, dokler nisem prebrala sestavin. Ravno zaradi tega limonastega, svežega vonja mi je bil izdelek zelo všeč, morda celo malo bolj kot ognjičevo mazilo. Ker pač tistega sem že nekako poznala in sem že vedela kaj pričakovati, ta pa je bil malo drugačen, nekaj novega. Izdelek se mi zdi zelo vsestranski in bi ga lahko priporočala tako za nego telesa, recimo nog, kot tudi za nego rok, namesto kakšne druge kreme za roke. Definitivno primerno za vso družino.



Poskusila sem tudi gel za tuširanje Ognjič. Gre za kremni gel, ki vsebuje izvlečke ognjiča in aloje. Kot sem že omenila pri ognjičevem mazilu, ognjič pomirja kožo, aloja pa še dodatno pomaga pri vlaženju. Sama sem navajena, da so moji tuš geli močno dišeči, saj se na kožo skoraj nič ne "prime" in po tuširanju ne dišim dolgo. Zato me ta tuš gel morda ni tako navdušil, saj ima nežen vonj, ki na koži ne ostane. Zdi se mi bolj primeren za tiste osebe, ki imajo rade nežne  izdelke, čim manj parfumirane. Koža je bila po uporabi mehka in navlažena, nisme opazila nobenih srbečic ali česa podobnega. Morda vam bo zanimiv tudi podatek, da si izdelek ponaša s kar 95% naravnih sestavin :)



Še zadnji tester, ki sem ga poskusila je bil kremni gel za roke Rakitovec. Gre za zelo bogato kremo za roke, ki vsebuje olje mareličnih pečk, pšeničnih kalčkov  ter rakitovca. Nekaj testerjev izdelka sem poskusila, nekaj pa jih je bilo namenjenih za nagradno igro na moji Facebook strani. Ker sem izdelek prejela tudi v polni velikosti, bo boljša ocena prišla malo kasneje, za zdaj pa vam lahko povem, da gre za zelo hranljivo kremo, ki pa potrebuje malo časa, da se res dobro vpije. Moje roke so bile po uporabi res mehke, za kaj več pa potrebujem malo več časa in testiranja :)



Zadnji izdelek, ki sme ga imela priložnost testirat pa je bil Jumpy Coconut shower gel, gel za tuširanje z poletnim vonjem po kokosu. Ker sem velika ljubiteljica kokosovega vonja pa tudi vsega drugega povezanega s kokosom, predvsem slaščic, sem si že predstavljala, da mi bo izdelek všeč. No kot se za pravega ljubitelja kokosa sposodobi sem v tem izdelku zelo uživala. Gel diši zelo sladko, vendar ima lep kokosov vonj. Na koži se ga tudi rahlo vonja po uporabi. Morda mi ravno zato gel z ognjičem ni bil tako všeč, saj je bil ta enostavno toliko bolj dišeč. Kožo mi ni iritiral ali izsušil, meni se je zdel zelo nežen in hranilen. Izdelek ima enostavno plastično embalažo z igrivo nalepko, ki vsebuje 250 ml. Zdi se mi zelo dober dodatek k poletni negi in ga priporočam :)





Ste tudi sami poskusili izdelke znamke Dvorec Trebnik, mi morda kakšnega priporočate?
Hvala za pozornost in upam, da vam je ocena bila v pomoč! :)

Love, UniqaPoly

2 comments:

  1. Enkrat sem prejela kar zajetno količino testerjev izdelkov Dvorca Trebnik, večinoma te, ki si jih tukaj predstavila. Vsi izdelki so me navdušili, razen šampona za lase Rakitovec, ker imam sama bolj mastne lase. Pa vonj sivke se mi je zdel malo premočen (čeprav imam rada sivko). Zelo mi je bil pa všeč kostanjev gel (horse chesnut gel) za noge in vene. Vsi ostali podobni gel so precej lepljivi in imajo zelo močen vonj, ta od Dvorca Trebnik pa je zelo prijetnega vonja, se hitro vpije, ne pušča lepljivega občutka in kar je najpomembnejše - koža po uporabi ni bila občutljiva in boleča na dotik, kot se mi velikokrat zgodi po uporabi drugih gelov za žile in vene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res so fajn izdelki, mene so tudi v večini zelo navdušili! Šampon Rakitovec moram še dodobra stestirat, zdaj ko sem prejela cel izdelek, bom videla kako se bo obnesel, pa mogoče ga bo še fant ker je bolj za suho lasišče pa bo morda njemu bolj ustrezal, bomo videli :) Meni pa vonj ni bil premočen, sploh mleko za telo sivka mi je top, eden izmed najboljših izdelkov, ki sem jih sprobala :P tega gela za noge in vene še nisem sprobala imam pa enega iz Dmja, Vazogel, pa mi ne smrdi, je pa malo lepljiv ja.. Bom z veseljem probala tudi tega od DT, ker imam ponavadi največ težav z venami pod koleni in mi edino to, kostanjev gel, res kaj pomaga. Sploh kadar imam res utrujene in težke noge, ko me res peče po žilah...

      Delete

Thank you for visiting my blog and leaving a comment :) I really appreciate it! :)